آسمان مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

پنجشنبه 18 مهر 1398
13:50
دوربین مداربسته

اگر به تازگی به دنبال زیباتر و خاص تر کردن محل کار و زندگی تان هستید، پس با آسمان مجازی روبرو شده اید. آسمان مجازی یکی از مواردی است که به تازگی برای زیبایی بیشتر خانه و محل کار از آن استفاده می شود و فواید فراوانی برای محیط و ایجاد آرامش در آن را دارد. امروز می خواهیم به توضیح آسمان مجازی چیست و اینکه چه کاربرد هایی در بخش های مختلف خانه دارد را بررسی کنیم.

آسمان مجازی چیست ؟


آسمان مجازی چیست: آسمان مجازی یک نوع سقف کاذب است که با توجه به طرح های مختلفی که بر روی آن قابلیت اجرا دارد، شما می توانید آن را با فطرت انسان همسو کنید. با توجه به زندگی ماشینی و پر استرسی که بشر امروز با آن دست و پنجه نرم می کند، وجود تصاویر طبیعت در محیط کار و زندگی بر ناخودآگاه او تاثیر زیادی می گذارند.

کاربرد آسمان مجازی چیست ؟

اگر می خواهید، بدانید که کاربرد آسمان مجازی چیست ؟ و چگونه از آن استفاده می شود، ادامه این مطلب را از دست ندهید!

1. آسمان مجازی برای سقف آشپزخانه

اگر خانه خود را تازه تحویل گرفته اید و یا در حال ساخت آن هستید، سقف آشپزخانه شما احتمالا هنوز خام است. اگر با افراد مختلف صحبت کنید، راه های مختلفی را به شما پیشنهاد می کنند که معمولا باب میل خیلی از افراد نیست! شما می توانید برای زیباتر کردن آشپزخانه از آسمان مجازی استفاده کنید.

استفاده از سقف کاذب آسمان در سقف آشپزخانه معمولا در وسط این سقف اتفاق می افتد. شما می توانید از طرح های دلخواه برای این کار استفاده کنید و الگوی خاصی برای آن وجود ندارد، اما بهتر است که حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

2. فضای کاری را دلچسب کنید

احتمالا می دانید که چیدمان در میزان آرامش بخش بودن و خاص بودن محیط چقدر تاثیر دارد! اگر می خواهید که فضای کاری خود را دلپذیر، جذاب و آرامش بخش کنید، می توانید از آسمان مجازی در محیط کاری خود استفاده کنید.

در فضا های اداری چیدمان دکوارسیون از اهمیت چند برابری برخوردار است تا تنش های محیط کار را بتواند از بین ببرد! استفاده از تصاویر جذاب و طبیعت در محیط کاری باعث می شود که افراد با نگاه کردن به این سقف زیبا آرمشی بدست آورند و انگیزه ی دوباره ای برای کار پیدا کنند.

تحقیقات زیادی این موضوع را اثبات کرده اند که استفاده از رنگ های گل و گیاه تا چه میزان می تواند در محیط کاری باعث شادابی و سر زندگی افراد شود. خیلی از افراد با توجه به محدودیت ها نمی توانند در محیط کاری خود از گل و گیاه استفاده کنند اما برای همه امکان پذیر است که در محیط کاری خود از این نوع سقف استفاده کنند.

اگر مردد هستید که چه طرحی را برای این کار استفاده کنید، بهتر است از چند متخصص در این زمینه مشورت بگیرید.

3. آسمان مجازی در حمام و دستشویی

یکی از مکان هایی که استفاده از آسمان مجازی در آن رواج پیدا کرده است، حمام و دستشویی است. شاید می پرسید که چرا این کار را انجام می دهند؟ این کار چه فایده ای دارد؟

شاید برای شما جالب باشد که ایرانیان باستان کسانی بودند که برای اولین بار از گرمابه یا حمام برای شست و شو استفاده کردند و آن را به دیگران منتقل کردند! اگر به حمام های قدیمی مراجعه کنید، شاهد طرح های زیبا و جذابی می شوید که بر روی دیوار های آن ها نقش بسته اند.

امروزه دیگر از طرح های آسمان مجازی به جای آن نقاشی ها در حمام های خانگی استفاه می شود و همان زیبایی را به ارمغان می آورد.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: آسمان مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟


[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سی سی تی وی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]