برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب چه باید کرد؟

پنجشنبه 11 مهر 1398
13:00
دوربین مداربسته

حتما خودتان هم از اسم کاغذ دیواری متوجه شده اید که یک نوع پوشش زینتی بر روی دیوار است که افراد برای زیبایی بیشتر یا خاص تر کردن منزلشان از آن استفاده می کنند. استفاده از کاغذ دیواری مناسب در مشهد با رشد عجیب و غریبی در چند سال اخیر روبرو بوده است و طرفداران این نوع پوشش زینتی بسیار زیاد شده است. امروز با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا در مورد انتخاب کاغذ دیواری مناسب در مشهد و تمامی نکات مطلع شوید.

کاغذ دیواری چیست؟

قبل از پرداختن به کاغذ دیواری و مهم ترین نکات خرید آن بهتر است، کمی بیشتر با کاغذ دیواری آشنا شوید. والپیپر، دیوارپوش یا کاغذ دیواری با توجه به طرحی که دارد در مکان های مختلفی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد که در ادامه لیستی از این مکان ها را می توانید، مشاهده کنید:

  • خانه و محل زندگی
  • اتاق کار و دفتر
  • اتاق خواب کودک
  • رستوران های بزرگ و شیک
  • تالار های بزرگ رسمی
  • سالن های همایش
  • و …

الان که بیشتر با کاغذ دیواری آشنا شده اید، در ادامه با نکاتی برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب در مشهد بیشتر آشنا می شوید.

روش های انتخاب کاغذ دیواری مناسب در مشهد؟

کاغذ دیواری در مشهد دارای تولیدکنندگان خوبی است که به این کار مشغول هستند! اگر شما برای زیبایی بیشتر دکوراسیون خانه یا محل کارتان به دنبال کاغذ دیواری مناسبی هستید باید حتما به نکاتی که در ادامه آن ها را بیان می کنیم، پایبند باشید! این کار به شما کمک می کند که خرید بهتری داشته باشید.

به عنوان مثال :

☑️ خوب است بدانید، کاغذ دیواری موجود در بورس کاغذ دیواری مناسب در مشهد به 2 نوع رولی و متری تقسیم بندی می شود! احتمالا با توجه به نام این تقسیم بندی متوجه می شوید که کاغذ دیواری رولی به صورت رولی فروخته می شود و کاغذ دیواری متری بر اساس متراژ قیمتش محاسبه می گردد!

☑️ هنگام خرید کاغذ دیواری باید حتما توجه داشته باشید که تولید کاغذ دیواری به چه صورت است چرا که تولید کاغذ دیواری به 3 صورت ساده، بافته شده و الگوهای گرافیکی تقسیم بندی می شود شما باید بر اساس نیاز خود کاغذ دیواری را انتخاب کنید.

☑️ چاپ از مهم ترین قسمت های کاغذ دیواری به حساب می آید که برای خرید کاغذ دیواری مناسب حتما باید به آن توجه کنید. انواع چاپ کاغذ های دیواری عبارت اند از چاپ سطحی، جاپ به وسیله حکاکی، جاپ سیلک ابریشمی، چاپ به صورت دیجیتال و چاپ به وسیله ماشین چاپ چرخشی!

برخی دیگر از ویژگی های کاغذ دیواری مناسب :

☑️ اگر برای شما مهم است که کاغذ دیواری را بشورید یا نه، حتما از فروشنده کاغذ دیواری بخواهید، کاغذ دیواری هایی به شما معرفی کند که قابلیت شست و شو دارند! قابلیت شست و شو برای بعضی از خانم های خانه دار بسیار مهم است. کسانی که به نظافت منزلشان خیلی اهمیت می دهند از این نوع کاغذ دیواری های قابل شست و شو استفاده می کنند!

☑️ نصب کاغذ دیواری مرحله تعیین کننده ای است که آیا خانه یا محل کار شما زیباتر می شود یا خیر؟ احتمالا می دانید که نصاب حرفه ای به صورت کاملا اصولی و استاندارد به نصب کاغذ دیواری می پردازد. نصب کاغذ دیواری اصولی دارد که حتما باید رعایت شود تا در زیبایی تاثیرگذار شود. اگر نصب کاغذ دیواری را به افراد آماتور بسپارید، احتمالا با صحنه زیبایی روبرو نخواهید شد! معمولا فروشندگان بورس کاغذ دیواری در مشهد افراد حرفه ای را می شناسند و می توانند آن ها را به شما معرفی کنند.

برای محیط های کوچک چه کاغذ دیواری مناسب است؟

بله، رنگ‌ های تیره باعث کوچک به نظر رسیدن محیط می‌شوند؛ اگر صاحب خانه ای کوچک هستید و تمایل دارید منزلتان بزرگ تر دیده شود، بهتر است از ترکیب کاغذ دیواری با طرح های ساده و روشن استفاده کنید. مثلا: کاغذ دیواری‌ هایی با بافت‌های ساده و ریز و همچنین طرح‌های راه راه هم برای محیط های کوچک تر مناسب هستند.

برای سقف های کوتاه چه کاغذ دیواری مناسب است؟

اگر با کوتاه بودن سقف مشکل دارید و به دنبال رفع این مشکل هستید؛ انتخاب یک کاغذ دیواری با خطوط راه‌ راه عمودی برای این فضا ها، گزینه خوبی است چون باعث می شود سقف بلندتر به نظر برسد. و برعکس اگر هم طول و عرض محیطی بیشتر بود باید کاغذ دیواری با خطوط راه راه افقی انتخاب کنید تا به بهبود ابعاد کمک کنید.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب چه باید کرد؟


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سی سی تی وی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]