جامع ترین راهنمای خرید تشک طبی

پنجشنبه 11 مهر 1398
9:54
دوربین مداربسته

راهنمای خرید تشک طبی به شما در انتخاب یک تشک با کیفیت کمک می کند تا به مشکلاتی مثل کمر درد، درد ستون فقرات و … دچارنشوید چون ما نزدیک به یک سوم از عمر خود را در خواب به سر می بریم پس به همان اندازه که در انتخاب مبلمان، لباس و کفش حساسیت داریم باید به فکر یک تشک مناسب و استاندارد برای یک خواب راحت باشیم.

امروز با ما همراه باشید تا جامع ترین راهنمای خرید تشک طبی را مطالعه کنید.

مشخصات تشک طبی و استاندارد چیست؟

اگر قصد خريد تشک داريد بايد بدانيد يک تشک استاندارد چه ويژگي‌هايي دارد. يک تشک استاندارد بايد فنرهاي قوي داشته باشد، عايق‌هايي از الياف ضد باکتري و ضد حساسيت داشته باشد. نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، نوع دوخت و شرايط آماده‌سازي و بسته‌بندي تشک از پارامترهايي است که نشانه مرغوبيت تشک است که مورد استقبال افراد قرار مي‌گيرند و قيمت بالاتري نسبت به تشک‌هاي فنري دارند.

تشک‌هاي طبي برقي نوع ديگري از تشک‌هاي طبي‌اند که به طور معمول با ولتاژ 12 ولت کار مي‌کنند. اين تشک‌ها براي برطرف کردن دردهاي ناشي از آرتروز مفاصل، استخوان و آسب‌ديدگي تاندون‌ها و ماهيچه‌ها استفاده مي‌شوند همچنين چون قابليت گرم شدن دارند مي‌توان براي افراد مسن که نياز به گرم شدن موضعي دارند، از اين تشک‌ها استفاده کرد. تشک‌هاي بادي انواعي از تشک‌ها هستند که به طور معمول براي اوقات فراغت و نيز افرادي که به هر دليل نمي‌توانند از تشک فنري معمولي استفاده کنند، خريداري مي‌شوند.

چرا باید تشک طبی بخریم؟

تشک های طبی به دو نوع تشک های طبی فنری و تشک های طبی دسته بندی می شوند که تشک های طبی فنری از جدیدترین نوع تشک های طبی است که وارد بازار شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. افرادی زیادی دست به خرید تشک طبی فنری زده اند و از استفاده از آن کاملا راضی هستند.

این نوع تشک ها نسبت به تشک های طبی معمولی خیلی سفت نیستند و انعطاف پذیری بیشتری دارند. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر تشک مورد استفاده شما بیش از حد سفت باشد احتمالا پس از مدتی دچار مشکلاتی از جمله کمردرد و مشکل در ستون فقرات خواهید شد.

یکی از مشخصات تشک طبی جنس مواد اولیه بکار رفته است که در تشک های طبی بسیار خوب است و همین موضوع باعث فروش تشک طبی بصورت زیاد شده است. اگر می خواهید از مشکلات جسمی مختلف دور باشید و خواب راحتی داشته باشید، حتما خرید تشک طبی را اولویت خود قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به منبع زیر مراجعه کنید.

منبع: جامع ترین راهنمای خرید تشک طبی


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سی سی تی وی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]