همه چیز در مورد جراحی بینی گوشتی

پنجشنبه 2 آبان 1398
10:57
دوربین مداربسته

یکی از سخت ترین عمل های جراحی یک جراح زیبایی، عمل جراحی بینی گوشتی است. این نوع از عمل جراحی بسیار سخت است که امروز می خواهیم بصورت کامل به آن بپردازیم و راجع به مسائل مربوط به آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تشخیص بینی گوشتی

پزشکان و جراحان قبل از این که بخواهند، عمل جراحی بینی گوشتی را انجام دهند ابتدا باید تشخیص دهند که آیا بینی فرد مراجعه کننده گوشتی است یا خیر؟ ویژگی ها و معیارهایی که برای این نوع از بینی وجود دارد به پزشک یا جراح در تشخیص گوشتی بودن بینی کمک می کند. ویژگی هایی که در هنگام تشخیص گوشتی بودن یک بینی می توانند، کمک کنند عبارت اند از:

  • ضخیم بودن پوست ناحیه نوک بینی
  • مشهود بودن منافذ پوستی
  • ضخیم بودن عرض پره های بینی
  • بزرگی نوک بینی
  • پهن بودن نیمه ی تحتانی بینی از روبرو
  • و …

ویژگی های که در بالا مشاهده کردید از مهم ترین ویژگی هایی یک بینی گوشتی است. برخلاف تصور اکثر مراجعه کنندگانی که بینی گوشتی دارند، غضروف های اسکلتی بینی آن ها بسیار ضعیف و نازک است و همین موضوع عمل جراحی بینی گوشتی را کمی سخت و دشوار می کند.

نکته جالبی که در هنگام تشخیص گوشتی بودن بینی وجود دارد این است که ممکن است درجات گوشتی بودن یک بینی با بینی دیگر کاملا متفاوت باشد. هر چه میزان گوشتی بودن یک بینی کم تر باشد، عمل جراحی آسان تر انجام می شود.

تکنیک های جراحی بینی گوشتی

تکنیک های جراحی بینی گوشتی

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، تکنیک هایی که در جراحی بینی گوشتی بکار برده می شود با تکنیک های جراحی بینی استخوانی کاملا متفاوت است. یک جراح حرفه ای و ماهر در جراحی بینی گوشتی قصد دارد که اسکلت غضروف بینی بیمار را که ضعیف و نازک است را با استفاده از روش های ثابت شده، تقویت کند.

تقویت بافت های غضروفی بینی به بیمار کمک می کند که بینی باریک تر و خوش فرم تری داشته باشد. برای این که پهنای بینی گوشتی را بتوان کوچک تر نشان داد، روش های مختلفی وجود دارد از جمله کوچک کردن عرض پره های بینی که در بینی های گوشتی زیاد هستند.

همانطور که در بالاتر هم اشاره کردیم، هرچه درجه گوشتی بودن یک بینی در ابتدا کم تر باشد، عمل آسان تر است و نتیجه ی بهتری را می توانید از عمل جراحی بینی گوشتی بگیرید. البته میزان برابر بودن نتیجه با هدف شما بیشتر بستگی به میزان مهارت و تجربه ی جراح دارد.

نکات مهم عمل جراحی بینی گوشتی

دانستن این نکات به شما کمک می کند که در هنگام تصمیم گیری، انتخاب بهتری داشته باشید، به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما این موارد را با دقت بالا مطالعه کنید:

  • انتظار منطقی و واقع بینانه از عمل بینی گوشتی می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد. شما با مشورت با پزشک جراح خود می توانید، تصویری واقع بینانه تر از نتیجه بعد عمل داشته باشید. این تصویر واقع بینانه در نظر شما برای انجام جراحی می تواند، تاثیر بگذارد.
  • افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند، معمولا از استخوان بندی درشت تری بر روی صورت خود برخوردار هستند. این استخوان بندی به آن ها کمک می کند که با متناسب کردن بینی خود با استفاده از عمل جراحی، زیبایی خود را چندین برابر کنند.
  • در هنگام انتخاب جراح برای انجام عمل جراحی، حتما با مریضان قبلی جراح تماس حاصل کنید و از نتیجه ی کار جراح مطمئن شوید. میزان تجربه و مهارتی که جراح در انجام عمل زیبایی بینی گوشتی دارد بر روی کار شما هم تاثیر خواهد گذاشت.

بهترین جراح بینی گوشتی

انتخاب یک جراح کارکشته و ماهر می تواند در نتیجه ی عمل و میزان رضایت مندی شما در بعد از عمل تاثیر بالایی داشته باشد. نکته مهمی که در رابطه با عمل جراحی بینی گوشتی وجود دارد این است که تمامی جراحانی که قصد انجام عمل زیبایی دارند باید از میزان بالایی تجربه و مهارت برخوردار باشند اما جراحان بینی گوشتی علاوه بر تجربه و مهارت باید از هنر و خلاقیت هم برخوردار داشته باشند تا بتوانند بهترین نتیجه را برای بیمار، رقم بزنند!

وجود پوست ضخیم بینی و غضروف ضعیف بینی بیمار باعث می شود که سختی عمل جراحی دوچندان شود و در این هنگام خلاقیت و هنر جراح به کمک او می آید تا نتیجه دلخواه بیمار را خلق کند.

نکته مهم دیگری را که باید در نظر بگیرید این است که برخی از جراحانی که توانایی عمل بینی استخوانی را دارند، قادر به عمل بینی گوشتی نیستند. پس صرف این که جراح بینی استخوانی را بصورت صحیح و اصولی عمل کرده باشد، مبنایی برای انتخاب شما نباید باشد.


برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: همه چیز در مورد جراحی بینی گوشتی


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سی سی تی وی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]